Біз туралы

ҚИНЭУ-тәуелсіз Қазақстанда экономикалық және әлеуметтік жағдайлардың өзгеруі нәтижесінде пайда болған Қостанай облысындағы жоғары оқу мекемесі.

Университеттің пайда болуы, қалыптасуы және одан әрі дамуы үшін 1996 жылы “бизнес және басқару институтының”ашылуы негіз болды.
1999 жылы күндізгі және сырттай оқу бөлімінің қысқартылған білім беру бағдарламасы бойынша студенттер саны – 43 адам болды. 2000 жылы түлектер контингенті 56 адамды, 2001 жылы – 150 адамды құрады.

Қазіргі уақытта ҚИНЭУ Қазақстанның солтүстік аймағын білікті мамандармен тұрақты қамтамасыз етеді: 20 жыл бойы 20 000-нан астам адам дайындалды.

2003 жылдың мамыр айында ҚР Үкіметінің қаулысымен университетке Қазақ қоғам қайраткері, жерлесіміз Міржақып Дулатовтың есімі берілді.

Миссиясы

Біз өңірдің инновациялық дамуы үшін бәсекеге қабілетті мамандарға қоғам мен бизнестің қажеттіліктерін қанағаттандыру, сондай-ақ корпоративтік және халықаралық байланыстарды нығайту, кәсіпкерлік ойлауды дамыту және қолдау арқылы білім береміз.

Пайымдауы

КИНЭУ-ДЫҢ КӘСІПКЕРЛІК, ӘЛЕУМЕТТІК-ЖАУАПТЫ УНИВЕРСИТЕТТІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ.

Қазіргі жағдайда жоғары оқу орындарына қойылатын талаптар мемлекет тарапынан ғана емес, сонымен қатар бизнес, жалпы қоғам тарапынан да өседі. Университеттердің өзгеруінің шарасыздығы заманауи жоғары білім беруді ұғынудағы басты проблемалардың бірі болды. Біз өзіміздің стратегиялық бағытымызды, ЖОО-ның басты құжатын құрдық. Ол 2014 жылдан 2020 жылға дейінгі кезеңді қамтиды. Ол, әрине, толықтырылады, түзетіледі, қандай да бір толықтырулар, шифрын шешу және т. б. болады.

Біз өзіміздің негізгі миссиямыз-өңірдің инновациялық дамуы үшін бәсекеге қабілетті мамандарға қоғам мен бизнестің қажеттіліктерін қанағаттандыру, сондай-ақ кәсіпкерлік ойлауды дамыта және қолдай отырып, корпоративтік және халықаралық байланыстарды нығайту арқылы білім беру деп санаймыз.

Неге біз кәсіпкерлік бағытын күрт орнаттық. Бұл – кәсіпкерлік жоғары оқу орны?

Осы сұрақ бойынша түсініктеме. Инновацияларды енгізудің табысты шарттарының бірі университеттердің рөлін арттыру болып табылатын әлемнің алдыңғы қатарлы елдерінің тәжірибесі.

Ең алдымен “үш Спираль”терминін түсіндіру керек. Бұл үштік спиральдің символы – мемлекет, Білім және бизнес-елдің табысты дамуы күтеді. Дәл осы бума жұмыс істеуге, өзара іс-қимыл жасауға және инновацияларды енгізу мен экономикалық өсуді қамтамасыз етуге тиіс. Үштік спираль моделі, осы институттардың өзара әрекеттесуі, Стэндфорд университетінің (АҚШ) профессоры Генри Ицкович 90-шы жылдардың ортасында әзірленді және оны қаруландыруға алған алдыңғы қатарлы елдердің табысты дамуының кепілі болды. Студенттер, түлектер, оқытушылар, қызметкерлер өздері оқытушылар болып, жаңа өндірістерді, компанияларды құруға қатыса алады. Сондай-ақ нақты өндіріске, нақты бизнеске кеткен алдыңғы қатарлы ПУ түлектері Альма-матермен байланыс жасамайды, керісінше, оларды нығайтып, дамытады.

Коммерцияландыру және зерттеулердің қолданбалы сипаты кәсіпкерлік университеттерге осы “үштік спиральдің”басты буыны болуға мүмкіндік береді.

ҚИНЭУ 2014 жылдан бастап кәсіпкерлік ЖОО-ны құруға бағыт алып, инновациялық экономика үшін кадрларды дайындауға ғана емес, сонымен қатар инновацияны құрудың әр түрлі кезеңдеріне қатысады. Соңғы мақсат – ЖОО студенттері, қызметкерлері және оқытушылары өз бизнесін ашу үшін табиғи “инкубатор” болу. Бұдан басқа, әлеуметтік жауапты кәсіпорын болып қала беру, яғни қоғам мен аймақтың әлеуметтік мәселелерін шешу.

Кәсіпкерлік ЖОО-да барлығы қатар жүріп жатыр. Бір оқытушы кәсіпкер де, оқытушы да бола алады және зерттеулер жүргізе алады. Біз “кәсіпкерлік” ұғымын, ол туралы білімді азаматтардың барлық санаттары алуы тиіс деп есептейміз. Осыған байланысты ҚИНЭУ Ғылыми кеңесінің “кәсіпкерлік” пәні ЖОО-ның барлық мамандықтарында енгізілді.

Сұрақ туындайды – неге ЖОО, неге студент жастар? Иә, өйткені жоғары оқу орындарында экономика мен инновацияларды дамытудың қозғаушы күші болуы мүмкін Жас ойлар шоғырланған. Біз бұл әлеуетті жүз пайызға пайдалануға тырысуымыз керек

Үштік модель кәсіпкерлік университеттер жаңа технологиялар жасайтын және ғылыми зерттеулермен қатар жұмыс істейтін орталықтар болып табылады деп болжайды. Бұл спираль контуры зияткерлік қызметтің нәтижелерін нарыққа шығаруға әкеледі, ал билік, бизнес және университет арасындағы әріптестік кез келген елдің инновациялық жүйесінің негізгі элементтері болып табылады. Бұл біздің жаңа стратегиямыз үшін өте маңызды.

Инновациялық-кәсіпкерлік университетінің моделін қалыптастыру-бұл инновацияларға белсенді ұмтылатын және жоғары оқу орны қызметінің сипатын неғұрлым қолайлы жағдайда болу үшін айтарлықтай өзгерту мақсатында жаңа тәжірибелерді игеру кезінде қауіп-қатерлерді қабылдайтын университетті құру бойынша саналы күш-жігер.

УНИВЕРСИТЕТ ДАМУДЫҢ КЕЛЕСІ СТРАТЕГИЯЛЫҚ БАСЫМДЫҚТАРЫН АНЫҚТАДЫ:

  • жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру сапасын қамтамасыз ету;
  • білім, ғылым және бизнесті интеграциялау арқылы университетті әлеуметтік – кәсіпкерлік ЖОО-ға трансформациялау;
  • университетті басқару жүйесін жетілдіру;
  • ел мүддесінде жастардың әлеуетін дамыту және іске асыру.

Стратегиялық жоспарлауға, сапа менеджменті жүйесіне негізделген университетті басқарудың жаңа қағидаттары қалыптасты.

Университеттің 2014-2020 жылдарға арналған стратегиялық жоспарына сәйкес біз нақты стратегиялық мақсаттарды анықтадық:

  • “үш тәж” аккредиттелген ЖОО қатарына кіру. Үш тәж-бизнес-білім сапасының әлемдік эталоны.
  • Еуразиялық экономикалық одақ елдерінің ТОП-10 бизнес университеттерінің қатарына кіру.
  • Әлемнің ТОП-200 кәсіпкерлік университеті.
  • Білімді басқару бойынша әлемнің ТОП-500 университеті.

Қазіргі жағдайда жоғары оқу орындарына қойылатын талаптар мемлекет тарапынан ғана емес, сонымен қатар бизнес, жалпы қоғам тарапынан да өседі. Университеттердің өзгеруінің шарасыздығы заманауи жоғары білім беруді ұғынудағы басты проблемалардың бірі болды. Біз өзіміздің стратегиялық бағытымызды, ЖОО-ның басты құжатын құрдық. Ол 2014 жылдан 2020 жылға дейінгі кезеңді қамтиды. Ол, әрине, толықтырылады, түзетіледі, қандай да бір толықтырулар, түсіндірулер және т. б. болады

Құндылықтар

ҚИНЭУ-ДЫҢ ЕҢ ЖОҒАРЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ:

  • білім беру қызметінің жоғары сапасын қамтамасыз ететін үздіксіз даму, заманауи талаптарға жауап беретін ҚИНЭУ білім беру брендін құру;
  • адал еңбекті, жоғары өздігінен берілуді және еңбек тәртібін білдіретін жауапкершілік;
  • мамандардың кәсіби сұранысы мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі көшбасшылық;
  • рухани және қоғамдық мораль қағидаттарына адалдық;
  • қызметтің креативтілігі мен инновациялығын білдіретін проактивтілік;
  • сындарлы қатынастарды қолдауға мүмкіндік беретін серіктестік;
  • синергия, мейірімділік сипаттайды.

2004 жылдан бастап біздің жоо Лиссабон конвенциясы мен Болон декларациясының қағидаларын басшылыққа ала отырып, “бакалавр-магистр” жоғары білім берудің жалпы әлемдік көп деңгейлі моделі бойынша жұмыс істейді. Біз ҚИНЭУ халықаралық ынтымақтастық тәжірибесінен көріп отырмыз, біздің білім беру бағдарламаларымыз көп жағдайда еуропалықтармен Үйлестірілген.

Университеттің дамуындағы маңызды сәттердің бірі Университеттердің Ұлы Хартиясының КИнЭУ қол қоюы болды (Болонья қаласындағы”MagnaChartaUniversitatum”, 16 қыркүйек 2011 жыл). Университет автономияны, басқарудың демократиялық принциптерін, студенттердің академиялық еркіндігін, ғылыми зерттеулерді, білім беру бағдарламаларын, оқыту мен зерттеулердің бөлінбеуін дамытуға міндеттеме алды.

2004 жылдан бастап университет студенттерге жеке білім траекториясын және оқытушыларды таңдауды қамтамасыз ететін оқытудың кредиттік технологиясын енгізу жолымен сапалы оқу процесін ұйымдастыруда қазіргі заманғы көзқарасты жүзеге асыруға кірісті,алдыңғы қатарлы шетелдік тәжірибе, сабақ өткізудің интерактивті формалары мен әдістері пайдаланылады.

2011-2012 оқу жылынан бастап ҚИНЭУ-де бакалавриаттың барлық мамандықтары үшін кейстік, желілік және ТV технологиялары бойынша қашықтықтан оқыту қолданылады. Университет қызметкерлері әзірлеген Elsyma қашықтықтан оқыту жүйесі Солтүстік аймақтағы жалғыз. Бұл студенттерге Интернет арқылы білім алуға мүмкіндік береді. Бұл технологиялар e-learning оқытудың барлық сценарийлерін пайдалануға мүмкіндік береді. Бұл сценарийлерді әзірлеу Еуропалық Комиссия қаржыландыратын Темпус жобасы аясында жүзеге асырылды.

ҚИНЭУ-де е-learning іске асыру үшін базалық компонент үнемі жетілдіріліп отырады,атап айтқанда: сапалы желілік инфрақұрылым, заманауи аппараттық – бағдарламалық платформалар, оқу курстарының мазмұны, оқу процесін басқару жүйесі.

Позитивті имиджді қалыптастыру мақсатында ҚИНЭУ ҚР БҒМ оқытушылардың грантына ие болу конкурстарына, еліміздің жоғары оқу орындарының беделді рейтингтеріне, білім беру бағдарламалары мен кәсіпорындардың ұлттық бизнес – рейтингтеріне қатысады. Бұл қоғам мен бізді бақылайтын органдар мен білім беру кеңістігіне “біз кім”, “біз қайда барамыз”деп түсінуге көмектеседі.

Басым бағыты-университеттің даму болып табылады сапалық деңгейін арттыру ПОҚ. Университетті өз білікті кадрлармен жоспарлы түрде толықтыру және педагогикалық кадрларды жасарту жүзеге асырылуда.

Екі оқытушы “ЖОО-ның үздік оқытушысы-2012″мемлекеттік грантының иегері. Ғылым және білім саласындағы жетістіктері үшін 6 қызметкер Қазақстан Республикасы Үкіметі мен БҒМ наградаларымен марапатталды. Университеттің жас ғалымдары (5 адам) мәдениет, өнер, білім, ғылым дамуына қосқан үлесі үшін “Ғылым” номинациясы бойынша Қостанай облысының Меценаттар клубының “Шабыт” сыйлығының лауреаттары болып табылады. 3 адам қатарынан жас оқытушылар енгізілді “Қостанай облысы жастарының Алтын кітабы”. 2012 жылы университеттің 36 ғалымы ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті аккредиттеу туралы куәлік алды.

2014 жылдың қаңтар айында Университет ғылыми және ғылыми – техникалық қызмет субъектісі ретінде аккредиттелген.

Бұл не деген сөз? Бұл дегеніміз, университеттің миссиясы, пайымдауы, мақсаттары мен міндеттері қолда бар ресурстарға: адами ресурстар, білім беру ортасы (оқу-әдістемелік процесс, ғылыми-зерттеу процесі, білім беру технологиялары, тәрбие процесі), қаржы және ақпараттық ресурстар, университеттің инфрақұрылымы сәйкес келеді, олар жиынтығында университеттің әлеуетті мүмкіндіктерін қамтамасыз етеді және еңбек нарығының талаптарын қанағаттандырады.

ҚИНЭУ халықаралық іскерлік кеңес форумында (Мәскеу, Ресей) Халықаралық сыйлықтың лауреаты және “2006 жылғы Ұлттық экономика көшбасшысы” Құрмет белгісінің иегері болып табылады. Жоғары оқу орны кәсіпорын ретінде Қазақстан Республикасының ірі кәсіпорындары арасында “ТОП-70” қатарына еніп, ресми статистика деректеріне сәйкес ҚИНЭУ бизнес-рейтингін анықтайтын “Сала көшбасшысы 2013” Ұлттық сертификатын алды.

ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ ЭНЕРГИЯ ҮНЕМДЕУ БАҒЫТЫНА ЕРЕКШЕ КӨҢІЛ БӨЛЕДІ, БҰЛ ЕЛДІҢ БОЛАШАҒЫ!

Осыған байланысты университетте “жылумен жабдықтау және энергия үнемдеу технологиялары”оқу зертханасы құрылды.Ол кездейсоқ емес. Дәстүрлі түрде , Қазақстанның солтүстік аймақтарында желтоқсан-қаңтар айларында әсіресе суық болады. Оқу аудиторияларында санитарлық нормаларды сақтау, температуралық режимді сақтау қажет. Суық корпустардың энергоаудитке қажеттілігі күрт болды. BASS бағдарламасына қатысу және жобаны әзірлеу, жапон үкіметінен грант алу бізге адамдарды оқытуға және ғимараттардың энергия аудитін жүргізуге мүмкіндік берді.. Бұл біздің іс-әрекеттерімізге сенімділік берді. Біз жобалық менеджментке және өз жобаларын құру және іске асыру қабілетіне сендік.

Бүгін біз Қостанай темір жол жолымен белсенді ынтымақтастықта келеміз, біздің түлектер – осы саладағы қалаулы мамандар. “ҚазақстанТемірЖолы” ҚФ, біздің құрал-жабдықтарда үнемі республикалық семинарлар өткізеді.

Осындай жетістіктер кафедраның зертханалық Қорының арқасында мүмкін болды. “Пойыз қозғалысын ұйымдастыру” зертханасы-мұндай зертхана тек Алматы мен Қостанайда ғана бар. Жеті метр жол-бұл миниатюрадағы станция, бірнеше құрам, бағдаршам, стрелкалар, өмірдегідей. Және осы диспетчерлік басқару пульті. Біреуі-дәстүрлі, екіншісі-компьютерлік бағдарлама түрінде ең заманауи.

Осы кафедраға “Сұрыптау станциясының жұмысын ұйымдастыру”, сондай-ақ” теміржол көлігінің мамандандырылған кабинеті “бірегей зертханасы жатады. Осының барлығы студенттерге практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді.

Жоғары оқу орнының имиджі мен беделі туралы айта отырып, білім беру мекемесі халықаралық білім беру кеңістігінде тиімді жұмыс істей ала ма, жоқ па, әлде білім беру мекемесі үнемі назарда. КИнЭУ бұл арнаны өнімді пайдаланады. Шетелдік жоғары оқу орындарымен және ұйымдармен ғылым және білім беру саласындағы ынтымақтастық туралы 44 шарт жасалды. Еуропалық жоғары оқу орындарымен жұмыс істеу үлкен жауапкершілік жүктейді, өйткені “нашар жоғары оқу орындарының” қара тізіміне түсу қаупі бар, бірақ екінші кезекте бұл жоғары оқу орны мен оқытушылар үшін бірегей тәжірибе.

Халықаралық білім беру жобалары мен бағдарламалары арасында толығырақ:

Біздің TEMPUS бағдарламасының “Қазақстан мен Түркіменстан ЖОО-да қашықтықтан оқыту базасында “энергетикалық менеджмент” оқу бағдарламасын әзірлеу және енгізу ” бірінші еуропалық жобасы.

Ол білім, мәдениет және аудиовизуалды құралдар бойынша Атқарушы Агенттіктің (EACEA), Еуропалық Комиссияның жоғары бағасын алды.

Бірінші университет бойынша қашықтықтан оқыту зертханасына арналған “TANDBERGEdgeMXP 95/75” сапалы жабдығын сатып алды.

Жобада 4 ел, 11 қатысушы.

Екінші жобада “Орталық Азия университеттерінде (QAMEL) электрондық оқыту саласында сапаны басқару жүйесін енгізу” (жобаны іске асыру мерзімі 01.12.2013 ж. – 30.11. 2016 ж.).

ҚИНЭУ 544601-TEMPUS еуропалық жобасы шеңберінде сапа нормаларын, электрондық оқыту параметрлерінің ережелері мен каталогтарын ұлттық деңгейде әзірлеу және енгізу кезеңіне жауап берді-1- 2013-1-DE-TEMPUS-SMGR.

Жобада 6 ел, 16 қатысушы. Жоба сәтті аяқталды. Жоба қорытындысы бойынша “электрондық оқыту. ЖОО-да қолдану және енгізу бойынша басшылық”.

ҚР Білім және ғылым министрлігі оны еліміздің барлық жоғары оқу орындары үшін оқулық ретінде ұсынды және электронды оқытуды ұйымдастыру және енгізу бойынша ұсыныс ретінде ҚР БҒМ сайтына орналастырылды толығырақ

2017 жылы ҚИНЭУ серіктестік келісімде тағы екі өтінімге тіркелді, қандай жоба өтеді – 2017 жылдың шілде-тамыз айларында белгілі болады.

Және Біз үшін жаңа жобаны ерекше атап өткім келеді. Оны бізге БИКОККА серіктес университеті ұсынды (Милан, Италия). Бұл НАТО-ның “Энгури өзенінде су электр станциясын салу кезінде геоқауіпсіздікті қамтамасыз ету” бейбітшілік пен қауіпсіздікке арналған Ғылым бағдарламасына қатысу.

Біздің мамандар осы жоба бойынша Грузия аумағында жұмыс істейді. Өте қиын, ғылымды қажет ететін, бейтаныс, бірақ біз үшін пайдалы тәжірибе.

Жобаның мақсаты: стратегиялық маңызы жоғары объектілердің сейсмикалық осалдығын бағалау, геокатастрофалардың ықтимал сценарийлерін бағалау, жобаға қатысушылардың алдын алу іс-әрекеттері, әр елдің жас зерттеушілері мен инженерлерін дайындау және ноу-хауды беру. Негізгі басымдықтар: энергетикалық қауіпсіздік, энергетикалық инфрақұрылымның қауіпсіздігі, қоршаған ортаның қауіпсіздігі, табиғи катаклизмдерді болжау және алдын алу. Егер сіз НАТО сайтына кірсеңіз, біз туралы ақпаратты көресіз. Толығырақ

ҚИнЭУ халықаралық ынтымақтастықта Вайенштефан – Триздорф (Германия) қолданбалы ғылымдар университеті ерекше орын алады, 1997 жылдан бастап “Менеджмент” мамандығы бойынша магистранттарды “Аграрлық менеджмент”мамандандырумен бірлесіп даярлау жүзеге асырылуда. ҚИНЭУ екі дипломды оқытудың бірлескен білім беру бағдарламасы бойынша мамандарды даярлауды жүзеге асырады, бұл түлектердің бәсекеге қабілеттілігін арттырады және аграрлық еңбек нарығының қазіргі талаптарын ескере отырып. “Халықаралық аграрлық менеджмент” магистрлік курсы 27 Қыркүйек 2016 жылы ACQUIN халықаралық аккредиттеу, сертификаттау және сапа кепілдігі институтының комиссиясымен аккредиттелді. (Вайенштефан қолданбалы ғылымдар университетінің сайты: http / ima.hswt.de/runetzwerk-KZ/partnerhochschulen-KZ)

УПН Вайенштефан – Триздорф-мен ынтымақтастық шеңберінде Неміс академиялық алмасу қызметі (ДААД) магистратурада оқыған жылын үздік магистранттарға төлейді. Магистранттар екінші семестрден бастап “Аграрлық менеджмент”мамандығы бойынша серіктес университеттердің магистратурасында білім алуға мүмкіндігі бар.

Сонымен қатар, 2000 жылдан бастап біздің студенттер Германияның фермерлік шаруашылықтарында шетелдік тағылымдаманың халықаралық бағдарламасына қатысады.

КИнЭУ және “LOGOe.V. ” ауыл шаруашылығы және Шығыс Еуропамен экологиялық тепе-теңдік “бірлестігі студенттер Германияның экологиялық таза өндірісі бар шаруашылықтарында жарты жылдық ауыл шаруашылық тәжірибесінен өтеді.

ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ ЭНЕРГИЯ ҮНЕМДЕУ БАҒЫТЫНА ЕРЕКШЕ КӨҢІЛ БӨЛЕДІ, БҰЛ ЕЛДІҢ БОЛАШАҒЫ!

Осыған байланысты университетте “жылумен жабдықтау және энергия үнемдеу технологиялары”оқу зертханасы құрылды.Ол кездейсоқ емес. Дәстүрлі түрде , Қазақстанның солтүстік аймақтарында желтоқсан-қаңтар айларында әсіресе суық болады. Оқу аудиторияларында санитарлық нормаларды сақтау, температуралық режимді сақтау қажет. Суық корпустардың энергоаудитке қажеттілігі күрт болды. BASS бағдарламасына қатысу және жобаны әзірлеу, жапон үкіметінен грант алу бізге адамдарды оқытуға және ғимараттардың энергия аудитін жүргізуге мүмкіндік берді. Аспан асты ұсынымдары. Корпуста болды жылу. Бұл біздің іс-әрекеттерімізге сенімділік берді! Біз жобалық менеджментке және өз жобаларын құру және іске асыру қабілетіне сендік.

Бүгін біз Қостанай темір жол жолымен белсенді ынтымақтастықта келеміз, біздің түлектер – осы саладағы қалаулы мамандар. “ҚазақстанТемірЖолы” ҚФ, біздің құрал-жабдықтарда үнемі республикалық семинарлар өткізеді.

Осындай жетістіктер кафедраның зертханалық Қорының арқасында мүмкін болды. “Пойыз қозғалысын ұйымдастыру” зертханасы-мұндай зертхана тек Алматы мен Қостанайда ғана бар. Жеті метр жол-бұл миниатюрадағы станция, бірнеше құрам, бағдаршам, стрелкалар, өмірдегідей. Және осы диспетчерлік басқару пульті. Біреуі-дәстүрлі, екіншісі-компьютерлік бағдарлама түрінде ең заманауи.

Осы кафедраға “Сұрыптау станциясының жұмысын ұйымдастыру”, сондай-ақ” теміржол көлігінің мамандандырылған кабинеті “бірегей зертханасы жатады. Осының барлығы студенттерге практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді.

Жоғары оқу орнының имиджі мен беделі туралы айта отырып, білім беру мекемесі халықаралық білім беру кеңістігінде тиімді жұмыс істей ала ма, жоқ па, әлде білім беру мекемесі үнемі назарда. КИнЭУ бұл арнаны өнімді пайдаланады. Шетелдік жоғары оқу орындарымен және ұйымдармен ғылым және білім беру саласындағы ынтымақтастық туралы 44 шарт жасалды. Еуропалық жоғары оқу орындарымен жұмыс істеу үлкен жауапкершілік жүктейді, өйткені “нашар жоғары оқу орындарының” қара тізіміне түсу қаупі бар, бірақ екінші кезекте бұл жоғары оқу орны мен оқытушылар үшін бірегей тәжірибе.