Савицкая Ирина Петровна

Савицкая Ирина Петровна
           
 

Занимаемая должность: преподаватель

Год и место рождения: 24.03.1990 РК, Костанайская обл., Карасуский р-н., с.Люблинка

Образование:

  • Костанайский государственный педагогический институт, специальность «Иностранный язык:2 ин.языка», квалификация бакалавр образования английского и немецкого языков, 2012г.
  • Костанайский государственный университет им. А. Байтурсынова, специальность «Иностранная филология», 2014г.

Основные научные достижения: защита магистерской диссертации на тему «Образное сравнение как средство отражения национального сознания»

Повышение квалификации:

  • Seminar-presentation “CUP materials for EFL young learners” (August, 2012)
  • Workshop “Using Pearson and Cambridge University Press adapted course books in English Language teaching to Kazakhstani schoolchildren. Modern teaching techniques in teaching schoolchildren of different age groups” (October, 2012)
  • Webinar “Shaping the Way We Teach English (winter, 2013)
  • Workshop “Foreign Language Teaching (Concepts and Methods)” (April, 2013)
  • The 3-hour Methodological seminar “Teaching English to Young Learners” (August, 2013)
  • “Введение в информационные и образовательные технологии XXI века (author’s note: introduction in ¬informative and educational technologies of the 21st century” (Maрт, 2014)
  • Aptech certified trainer of AELA KEEU centre competent in the skill Spoken English – Beginners course (April, 2015)
  • Aptech certified trainer of AELA KEEU centre competent in the skill Spoken English – 30 Days course (April, 2015)
  • Aptech certified trainer of AELA KEEU centre competent in the skill Spoken English – Pre -intermediate (April, 2015)
  • Aptech certified trainer of AELA KEEU centre competent in the skill Spoken English –Intermediate (April, 2015)
  • Курс семинаров “Инновационные технологии в обучении” (72 часа) (июнь, 2015)
  • Курс повышения компетентности персонала (72 часа), КИнЭУ, 2015

Читаемые дисциплины: иностранный язык, профессионально-ориентированный иностранный язык.